Rating: 3.69 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
09.05.2026 - 18:11:41 <anon> Ekat Tonille ja terkut kamuille! E<3
09.05.2026 - 18:18:05 <anon> Posion poromies kuittaa
10.05.2026 - 01:34:20 <anon> ^ karkasitko taas huoneestasi osaston koneelle?
10.05.2026 - 13:36:53 <anon> ei ole olemassa varinaista "oikeistoa", on vain perusjärkeviä ihmisiä ja sitten on vasemmisto, joka haluaa uhrata kaikkien terveyden ja yhteiskunnan tasapainon tykkäyksia vastaan sosiaalisessa mediassa.
10.05.2026 - 22:00:21 <anon> Nauti potkuistasi, Veeti!
11.05.2026 - 21:28:11 <anon> eka vääksystä