09.05.2026 - 15:43:28 <anon> eka kempeleestä
09.05.2026 - 15:49:46 <anon> Väärin...
09.05.2026 - 16:17:18 <anon> Jenkki sikspäkki on 3l olutta eli noin 9 pientä täällä.
09.05.2026 - 16:27:24 <anon> Ja vitut on.
09.05.2026 - 16:43:58 <anon> Totta, kuka vittu ostaa 2 6packia?
09.05.2026 - 16:47:18 <anon> mäyräkoira eikä 2 6packiä
09.05.2026 - 19:53:08 <anon> Monesko kerta kun tämä on ollut täällä?
09.05.2026 - 23:17:37 <anon> normi jenkkitölkki on 355ml, iso 473ml ja sit on niitä neekerikaljoja 1,18L lasipullossa.
10.05.2026 - 13:30:11 <anon> Pari six packkia ja sitten aletaan juoda teräviä
10.05.2026 - 18:39:45 <anon> Tvelvari bissee, sauna, muutama näkäräinen ja sit aletaan jätkät vasta RYYPPÄÄMÄÄN.
08.06.2026 - 10:04:14 <anon> Vain kahta?
19.06.2026 - 16:49:46 <anon> Klikkaa ja katso, kuka haluaa sinut. Mene https://igniteme.top










