23.03.2026 - 14:11:40 <anon> Eihän se ole piirretty yhtään oikein edeatäpäin. Mm. silmät ei ole sivukuvassa päällekkäin ja kärsänreikiä on vain kaksi, ei neljä.
23.03.2026 - 16:25:26 <anon> tässä olis potentiaalia olla hauska jos tuo edestäpäin olis tehty oikein
24.03.2026 - 03:52:42 <anon> All the better to smell you with, my dear.
24.03.2026 - 11:53:08 <anon> 23.03.2026 14:11:40 <anon> Eihän se ole piirretty yhtään oikein edeatäpäin. Mm. silmät ei ole sivukuvassa päällekkäin ja kärsänreikiä on vain kaksi, ei neljä. > Jos oot koskaan nähnyt Pipsa Possu vappupallon, niin onhan sillä 4 silmää ja 4 kärsänreikää.
17.06.2026 - 10:19:57 <anon> Klikkaa ja katso, kuka haluaa sinut. Mene https://igniteme.top










