Rating: 5.75 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
12.05.2026 - 16:55:33 <anon> ja ekat
12.05.2026 - 16:57:46 <anon> päätin nyt ottaa ekat, vaikka ei se enää tuo tyydytystä kaikkien näiden vuosien ja satojen ekojen jälkeen. pidin viimeiset kolme vuotta taukoaekoista, jotta muutkin pääsisivät nauttimaan onnistumisista
12.05.2026 - 16:58:55 <anon> jenkkien tulisi vähän vasentua, niin ei olis elämä siellä niin paskaa
12.05.2026 - 17:00:34 <anon> vihervassari mädätystä
12.05.2026 - 18:27:03 <anon> Melkoinen ryöstö!
12.05.2026 - 19:02:29 <anon> Thanks, Obama.
12.05.2026 - 19:38:09 <anon> Ns. Kokoomuksen malli. Suomi 2030.
12.05.2026 - 19:54:59 <anon> amerikka on paska maa
12.05.2026 - 20:21:55 <anon> ameritard problems
12.05.2026 - 20:22:42 <anon> 6,5 tonnin omavastuu vie vararikkoon?
12.05.2026 - 21:10:17 <anon> Holy shit, that country is broken.
12.05.2026 - 21:45:48 <anon> vituttais olla köyhä T:rikas
12.05.2026 - 21:52:50 <anon> se on kuulkaa $6500 per sairaus
13.05.2026 - 02:07:10 <anon> Huonolla tuurilla sen 6500 joutuu maksamaan erikseen lääkäristä, sänkypaikasta, hoitsusta, sairaalan laitteiden käytöstä ja vielä lääkkeistä
13.05.2026 - 10:00:11 <anon> In another handsfree, $6 500 is lot of money, but in USA it can be nothing compared to final bill.
14.05.2026 - 14:53:01 <anon> Please please please let's eat the rich already...