Rating: 1.66 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
25.06.2026 - 00:14:31 <anon> julle on homo
25.06.2026 - 00:16:34 <anon> avohoito ei toimi
25.06.2026 - 00:16:52 <anon> woodchipper is losing it
25.06.2026 - 00:19:16 <anon> Typical Finnish wife
25.06.2026 - 00:19:57 <anon> eeeew, that woman look Finish
25.06.2026 - 00:21:44 <anon> Yeah she even worse she looks Finnish
25.06.2026 - 00:21:55 <anon> Yeah she even worse she looks Finnish
25.06.2026 - 00:22:39 <anon> Why woman always make so boring content? What's the point of this? Why waste interet on this?
25.06.2026 - 00:22:47 <anon> Too Finnish didn't watch.
25.06.2026 - 00:23:35 <anon> Oletan tuon olevan työtön, millä vitulla on varaa ostaa röökiä??
25.06.2026 - 00:23:52 <anon> Naurahdin heti ekalle framelle kun tässä vaiheessa tietää jo tulevan ulinan määrän. Lisää näitä, maalaistollot ja muut natsit itku kurkussa.
25.06.2026 - 00:26:07 <anon> miks tälläset saa olla vapaana ja äänestää?
25.06.2026 - 00:30:09 <anon> Hieman pelottavaa että tällaisia ihmisiä on. Mitä jos olisi vaikka jotain oikeita murheita
25.06.2026 - 00:40:25 <anon> https://images.apina.biz/full/175264.jpg
25.06.2026 - 00:42:06 <anon> https://apina.biz/178344
25.06.2026 - 00:47:40 <anon> Kasvikset ja tofut kuulostaa myös "vittu oksennukselta".
25.06.2026 - 00:49:38 <anon> what is your name you beautiful young lady?
25.06.2026 - 00:49:48 <anon> Söin tänään tofua, oli aika kumista. Mutta muuten Phad Thai oli hyvää.
25.06.2026 - 00:53:05 <anon> https://apina.biz/29352
25.06.2026 - 01:28:07 <anon> Vitun ituhippi
25.06.2026 - 01:34:38 <anon> strong independent woman
25.06.2026 - 01:44:09 <anon> ja tosta hyvä mennä kadulle istuu ja huutaa "NATSIT VITTUUN"
25.06.2026 - 01:46:51 <anon> Onks tää Julle?
25.06.2026 - 02:08:22 <anon> So clumsy, has no cooking skills, and using iphone.... yea.... clearly productive member of society, or not
25.06.2026 - 06:58:29 <anon> vihervassareilla on elämä ikävää
25.06.2026 - 07:41:06 <anon> onneksi äitini kielsi minua lapsena leikkimästä nitojan kanssa.
25.06.2026 - 07:43:29 <anon> Unohti lehmä kertoa että lokki pasko kumpaankin silmään
25.06.2026 - 07:52:01 <anon> Olisit tehnyt ruoaksi lihaa eikä mitään tofunakkeja, niin ei näyttäisi oksennukselta. Tyhmästä vassarista kärsii koko pää
25.06.2026 - 07:52:43 <anon> Piti kirjoittaa tyhmästä päästä kärsii koko vassari
25.06.2026 - 08:23:53 <anon> nyt en ymmärrä
25.06.2026 - 08:50:05 <anon> ^koska säälittävä juntti persu olisi koskaan mistään mitään ymmärtänytkään.
25.06.2026 - 09:01:55 <anon> Onko tämä aivan tavallista, että Tiktokiin lähetetään videoita, joista käy yksiselitteisesti ilmi oman mielenterveyden tila?
25.06.2026 - 09:17:32 <anon> Rapala
25.06.2026 - 09:19:06 <anon> Suomi nousuun tälläsillä otuksilla, jee....
25.06.2026 - 09:19:16 <anon> Huomiohuorahan se tämä... "adapteri AiFöyniin?"
25.06.2026 - 09:33:33 <anon> Semmosta kyselen, että meneekö tällä ikinä hyvin?
25.06.2026 - 09:38:20 <anon> komee dystopiapaita
25.06.2026 - 09:45:31 <anon> miksei mene autolla, olisi varmasti mukiteline??
25.06.2026 - 09:46:14 <anon> Vassarit ulisee musiikkia josta nautin :)
25.06.2026 - 10:23:03 <anon> Ragebaittaa et saa idiootit katsomaan
25.06.2026 - 10:26:50 <anon> oliko taas raiskattu?
25.06.2026 - 11:27:11 <anon> lihasta sais proteiinii ni noinkohan itkettäiskään niin perkeleesti
25.06.2026 - 11:30:31 <anon> WHITE PEOPLE NEED TO GO T: DAVID GOLDSTEIN
25.06.2026 - 11:53:37 <anon> no kieltämättä vaikuttaa aika applevegaanilta
25.06.2026 - 12:05:00 <anon> Nenärengas teoria pitää tässäkin paikkaansa.
25.06.2026 - 12:28:54 <anon> toivottavasti vadelmat on kunnossa
25.06.2026 - 12:35:28 <anon> Cry harder, human waste
25.06.2026 - 13:04:40 <anon> Mitäpä sen sijaan että itkisit nettiin asiasta, niin ottaisit ittees niskasta kiinni, että ens kerran sit paremmin?
25.06.2026 - 13:28:06 <anon> woodchipper is losing it
25.06.2026 - 13:35:15 <anon> strong, independent female. you go girl!
25.06.2026 - 13:51:19 <anon> Ei muuta kun suihkuun ja kauppaan pari pakettia jauhelihaa ja makaroonia ketsuppia sen jälkeen safkat naamaa ja lenkille kyllä se siitä
25.06.2026 - 13:51:41 <anon> Ei muuta kun suihkuun ja kauppaan pari pakettia jauhelihaa ja makaroonia ketsuppia sen jälkeen safkat naamaa ja lenkille kyllä se siitä
25.06.2026 - 13:51:41 <anon> Ei muuta kun suihkuun ja kauppaan pari pakettia jauhelihaa ja makaroonia ketsuppia sen jälkeen safkat naamaa ja lenkille kyllä se siitä
25.06.2026 - 13:56:06 <anon> KOUKKUTURPA
25.06.2026 - 14:02:13 <anon> Ja ei muutakuin äänestämään vihreitä tai vasemmistoa
25.06.2026 - 14:05:42 <anon> 25.06.2026 14:02:13 Vihreiden mainitseminen edes vitsillä tällaisessa yhteydessä on takuuvarma merkki siitä, että tyyppi ei ole itse ajatellut asioita pätkääkään. Sama fraasi kiertänyt isältä pojalle jostain 80luvulta asti.
25.06.2026 - 14:07:00 <anon> Keskiverto etuoikeutettu vasemmiston äänestäjä
25.06.2026 - 14:07:28 <anon> How attractive. damn what is that?
25.06.2026 - 14:07:29 <anon> https://apina.biz/133634
25.06.2026 - 14:14:54 <anon> https://apina.biz/50272
25.06.2026 - 14:47:46 <anon> https://apina.biz/207031
25.06.2026 - 16:08:03 <anon> kys
25.06.2026 - 16:47:36 <anon> mörköriitta
25.06.2026 - 16:54:28 <anon> Nuolupissa
25.06.2026 - 16:55:35 <anon> Ei oo helppoo
25.06.2026 - 17:24:14 <anon> Ei monsteria :(
25.06.2026 - 17:26:51 <anon> Täällä yksi vegemies sanoo öyhöille, kattokaapa itteenne, oikeesti. Mutta muuten sanon et ei ole kaikille tuo elämä aina helppoa kun huomaa että maailma pikkusen potkii.
25.06.2026 - 17:36:42 <anon> Ketään ei vittu kiinnosta :DDDDDD
25.06.2026 - 17:55:34 <anon> kyynel en ees äänii paa vid
25.06.2026 - 18:39:10 <anon> onpa vaikeeta. ei saatana.
25.06.2026 - 18:40:47 <anon> Soo hard to find a job. Must be [insert scapegoat of choice here]
25.06.2026 - 18:42:07 <anon> This is what mental health looks like.
25.06.2026 - 18:47:08 <anon> Tämäkin varmaan ihan perusnätti tyttö, mutta tekee kaikkensa näyttääksen epäimiellyttävällle ja rumalle. Rapalat naamasta ja parturin kautta työkkäriin.
25.06.2026 - 19:08:24 <anon> tää vois käydä jossain kehitysmaassa vähän kokeilemassa miltä elämä maittaa
25.06.2026 - 19:15:23 <anon> Time to reroll
25.06.2026 - 19:34:14 <anon> Kaikki ongelmat itseaiheutettuja, naama mukaan lukien.
25.06.2026 - 20:03:55 <anon> hyvin suojannut itsensä. kukaan ei lyö nyrkillä naamaan, vaikka mieli tekisi...
25.06.2026 - 20:40:45 <anon> Normal leftist. Victim of soros. Guess, if that dumpster will ever be happy.
25.06.2026 - 22:22:56 <anon> T r o tro l li
25.06.2026 - 23:07:43 <anon> mitä vittua nyt taa
25.06.2026 - 23:20:32 <anon> Yrittäjät on paskoja kun eivät tätäkään työllistä 3k/kk
26.06.2026 - 00:16:07 <anon> Eikös tämä oo se sama tyttö joka söi leivässään kananmunia ja alkoi pelkäämään kanojen kostoa.
26.06.2026 - 04:45:42 <anon> https://apina.biz/144148