15.09.2020 - 16:23:01 <anon> terkkuja iivarille
15.09.2020 - 18:50:04 <anon> 1/5 eli ei jatkoon
15.09.2020 - 20:03:56 <anon> PANISIN JOKA AUKKOON PALJAALLA T : MIELENVIKAINEN PANOMIES
15.09.2020 - 23:43:41 <anon> 80 luku? niin vanhan näköinen näyttö
17.09.2020 - 02:44:14 <anon> 2000-luvun crt tuo on, joku ergoniminen paska näppis
24.09.2020 - 08:25:51 <anon> aika kiva! reidet, lantio ja lasit +++
22.06.2026 - 02:45:36 <anon> Yksinäinen ilta? Katso kuka on lähellä. Mene https://igniteme.top










