Rating: 3.1 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
12.05.2026 - 20:18:36 <anon> matalamielinen ja luiskaotsainen natsilarppaaja
12.05.2026 - 20:21:38 <anon> ookko varma
12.05.2026 - 20:21:46 <anon> untermenschen
12.05.2026 - 20:29:04 <anon> OOnko kuvassa venäläisen propagandan työkalu eli ns. hyödyllinen idiootti?
12.05.2026 - 20:29:19 <anon> putinisti
12.05.2026 - 20:31:29 <anon> Kyllähäm minäkin tuen Ukrainaa ja olen natsi enkä suinkaan ole ruplilla maksettu Kremlin orja!
12.05.2026 - 20:39:30 <anon> aito persu
12.05.2026 - 20:54:21 <anon> ylläri että globokommari pedarit on heti vinkumassa Venäjästä ja Putinista jotain psykoottista paskaa. :DDD
12.05.2026 - 21:10:01 <anon> Taas yksi Putinin kaalisoppa, näitä riittää
12.05.2026 - 21:30:55 <anon> Eurooppa tarvitsee uusia natseja puhdistamaan saastan pois!
12.05.2026 - 21:32:50 <anon> Miksi tästä piti tehdä näin iso juttu, onhan meillä näitä Lehtoja aina riittänyt
12.05.2026 - 21:42:17 <anon> Paleface
12.05.2026 - 21:47:11 <anon> nazis were right as you can see in israels actions, shame that evil won in the end
12.05.2026 - 21:57:35 <anon> perus sokeritautinen natsi. varmaan seppo lehdon veli
12.05.2026 - 21:58:49 <anon> israeli is just a basic fasicst regime
12.05.2026 - 22:04:58 <anon> untermenschen
12.05.2026 - 22:17:00 <anon> Siinä pikku reppana
12.05.2026 - 22:39:25 <anon> Aha? Onko tämä nyt hyvä natsi vai paha natsi? Eli ukro vai ryssä? Vai ryssä tai ukro?
12.05.2026 - 22:43:49 <anon> genetically perfect 1000% pure aryan ubermensch specimen
12.05.2026 - 23:18:18 <anon> I am persu and this turns me on.
13.05.2026 - 00:03:56 <anon> Looks like Stephen Miller put on a little weight
13.05.2026 - 00:38:23 <anon> Ja nämä tyypit pitävät itseään Suomen puolustajina ja valkoisen rodun valiojoukkoina. Huvittavaa!
13.05.2026 - 07:30:16 <anon> Paljonkohan saa ruplia jos teeskentelee ukronatsia?
13.05.2026 - 07:42:07 <anon> Persujen lauantaikokouksesta
13.05.2026 - 07:42:29 <anon> en minä natsi ole, minä muuten vain liehutan hakaristilippua ja kannatan sinimustaa
13.05.2026 - 08:57:25 <anon> SIEG!
13.05.2026 - 16:50:30 <anon> Hetihän tuon näkee, että hän on osa herrarotua.
13.05.2026 - 16:53:30 <anon> Äärivassarille tuokin on varmaan joku natsi.
13.05.2026 - 17:21:54 <anon> Suomessa on jokaisella samat oikeudet. Eli myös oikeus mielenosoituksiin sekä poliittiseen mielipiteeseen. Jos joku on toista mieltä niin mitä arvelet mikä olet?
13.05.2026 - 17:49:45 <anon> Esimerkiksi lasten väkisin nussiminen, joka on oikeistossa hyvin suosittua puuhaa, pitäisi olla suojattua toimintaa.
15.05.2026 - 13:25:08 <anon> Näkeehän tuon nyt naamasta, että örkkihän se siinä.
30.05.2026 - 09:39:26 <anon> Valkoisen Suomen puolesta!!