28.06.2026 - 21:01:45 <anon> hä?
28.06.2026 - 21:02:06 <anon> Hä?
28.06.2026 - 21:02:10 <anon> hä?
28.06.2026 - 21:02:23 <anon> julle on homo
28.06.2026 - 21:04:34 <anon> Korson pallo
28.06.2026 - 21:09:33 <anon> Raiskaisin juottamalla vichyä koko pullon!
28.06.2026 - 21:16:25 <anon> so?
28.06.2026 - 21:21:25 <anon> Kor–so!
28.06.2026 - 21:37:51 <anon> Kyl suomalainen toppatakissa on paljon kuumempi. Noin 1,5 asteekkia.
28.06.2026 - 21:47:06 <anon> muna tonne
28.06.2026 - 22:43:53 <anon> hä?mies iski jälleen!
28.06.2026 - 22:58:39 <anon> Niinpä.
28.06.2026 - 23:15:12 <anon> Yes, yes and yes










