Rating: 1.6 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
27.06.2026 - 17:51:29 <anon> khyyl
27.06.2026 - 18:06:24 <anon> Mitä? Jäikö lääkkeet ottamatta?
27.06.2026 - 18:08:04 <anon> Pitääkö kaikkien kylähullujen tuutata Tiktokiin? Oletko hullu ensinkään, jos et tiktokkaa??
27.06.2026 - 18:08:30 <anon> kalevi ei tiedä että tiktok ei ole videopuhelujärjestelmä
27.06.2026 - 18:10:45 <anon> Yritettiinkö tässä pientä kikkaa?
27.06.2026 - 18:12:11 <anon> Hienossa yhteiskunnassa tämmöset kaverit vaan vietäisiin saunan taakse ja siisti niskalaukaus. Tästä tyypistä ei ole hyötyä kenellekään ja selvästi hän ei nauti elämästä, joten miksi edes olla hengissä.
27.06.2026 - 18:15:29 <anon> Tämänkin tyypin vanhemmat on ollu synnytystalkoissa ja kantanut kortensa kekoon kansalaisia Suomen nostamista varten.
27.06.2026 - 18:15:59 <anon> *synnyttämällä
27.06.2026 - 18:37:34 <anon> Mitä vittua tuo ees yrittää sanoa. On kyllä alkukantaista ääntelyä, toki näyttääkin neandertalin ihmiseltä
27.06.2026 - 18:39:42 <anon> vitustako minä tiiän, käy kattommassa saatanan idiootti!
27.06.2026 - 18:50:05 <anon> https://apina.biz/215183.mp4
27.06.2026 - 18:54:38 <anon> Ota ohvi — se on hyvä.
27.06.2026 - 18:55:38 <anon> Jahas, siellä sitä koitetaan pitää tllä digitaalista hygieniaa, mutta niin vaan apinan persut jonnet pakottaa töktökkiin. Sielä ei ole data pilvessä eikä älyä keinotekoisena eikä luomuna.
27.06.2026 - 19:02:28 <anon> Mitä se sano? "Onko se Varastokadun tietokonepaikka" mitä?
27.06.2026 - 19:10:34 <anon> uuniin tämäkin vajakki
27.06.2026 - 19:28:14 <anon> rupsahtanut kolmikymppinen
27.06.2026 - 19:36:07 <anon> Gollum
27.06.2026 - 19:38:11 <anon> Onko suomen työttömin jätkä?
27.06.2026 - 19:48:40 <anon> Ihanaa vasemmistolaisuutta nähtävissä. Kiitos vassarit.
27.06.2026 - 19:58:48 <anon> We are the same person.
27.06.2026 - 19:58:53 <anon> kiitos taas tästä vihervassarit
27.06.2026 - 20:14:16 <anon> Mikä tässä on vihervassariutta? Kyselee: Joensuussa ilman esaria