27.06.2026 - 13:23:13 <anon> Eka Vekara
27.06.2026 - 13:23:44 <anon> Tintin delikat
27.06.2026 - 13:39:02 <anon> Aatu, Aatu, Aatu, natsit, natsit, öyh, öyh! Stalin tappo 10 miljoonaa omiaan. Mites Maon suuri harppaus? 30 miljoonaa kuoli nälkään. Mut ei sil oo väliä, koska Adolf Hitler paha, öyh! Öyh!
27.06.2026 - 15:20:56 <anon> Prefer English language
27.06.2026 - 16:55:39 <anon> heh. ei 2014 ollut enää autonomista sosiaalikeskusta
27.06.2026 - 18:05:56 <anon> Viisaus kiinnostaa eli neofolk on valintani.
27.06.2026 - 19:55:07 <anon> Too Finnish didn't read.
