25.06.2026 - 17:11:21 <anon> kyllä, työttömyys vähentyy mahdollistamalla irtisanominen ilman perustetta, sounds good = print
25.06.2026 - 17:11:49 <anon> 4. maahanmuuttoa lisättävä runsaasti
25.06.2026 - 17:13:05 <anon> REPE voisi siementää kaikki isorintaiset ja maksimissaan thicc muijat niin saataisiin paljon lisää veronmaksajia Suomeen t. REPE
25.06.2026 - 17:16:15 <anon> Mä meen töihin sitten, kun kaikki neekerit on työllistyny. Työvoimaks ne tänne otettiin.
25.06.2026 - 17:21:19 <anon> maahanmuuttajat joko pois maasta tai töihin
25.06.2026 - 17:30:56 <anon> tarvitsemme 100000000 mamua
25.06.2026 - 17:31:32 <anon> 300000 työtöntä, miks työvoimapulan paikkaajat ei hoida hommiaan?
25.06.2026 - 17:46:38 <anon> Seksityö, se leiville lyö, joka yö, pilluani naidaan
25.06.2026 - 18:00:17 <anon> huutia kun meillä tuli 50 uutta avointa työpaikkaa mutta porukka itkee ettei töitä ole, no onpas mutta niiden perässä tulisi muuttaa muualle sieltä helsingistä
25.06.2026 - 18:13:52 <anon> Palkanmaksu vapaaehtoiseksi. Yritysten täytyy antaa menestyä.
25.06.2026 - 18:16:40 <anon> tarvittu konkreettinen toimi on heittää ottomeri ja muut ajattelumallinsa jakavat uuniin
25.06.2026 - 18:19:03 <anon> https://apina.biz/35163
25.06.2026 - 18:19:39 <anon> Tömtömtöm plömplömplöm
25.06.2026 - 18:22:40 <anon> Eli sosiaalisoidaan työnantajan kulut
25.06.2026 - 18:26:30 <anon> onko tää siis sarkasmia?
25.06.2026 - 18:28:18 <anon> https://images.apina.biz/full/210273.jpg
25.06.2026 - 18:37:11 <anon> Onko oppositio vieläkään kiittänyt Miko Bergbomia sadastatuhannesta uudesta työpaikasta?










