24.06.2026 - 19:05:26 <anon> HAHAHAHAHAHA NAURETTIIN RAIMON KANSSA NIIN ETTÄ KALJAT LENTI NENÄSTÄ
24.06.2026 - 19:49:05 <anon> mä naurahdin oikeesti enkä leikisti niinku raimolarppaaja
