24.06.2026 - 18:36:02 <anon> first noob
24.06.2026 - 18:38:34 <anon> kenelle näitä rättipää telinerakentajia suosilellaan ja mihin
24.06.2026 - 18:41:56 <anon> Nää on kovii panee
24.06.2026 - 18:58:41 <anon> ^ toisiaan ehkä
24.06.2026 - 19:06:38 <anon> Nää oli mun kanssa työturvakurssilla. Tietoa löyty enemmän kun opettajalla.
24.06.2026 - 20:31:44 <anon> Columbian ninja 1










