Rating: 1.63 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
24.06.2026 - 16:09:31 <anon> AIRRAIJJERI SE OLLA PITTÄÄ
24.06.2026 - 16:51:42 <anon> Toka Torkki.
24.06.2026 - 17:06:25 <anon> kolmas kulli (eestiksi)
24.06.2026 - 18:08:35 <anon> En tunne ketään jolla ois tollanen, vaikuttaa kyllä niin vaikeelta puhdistaa, vaikee ymmärtää miksei pannu ja uuni kelpaa (ei mikroakaan tarvi)
24.06.2026 - 18:12:45 <anon> ton ainoo käyttö on paahtaa noi pakasteranskalaiset rapeiksi. vitun turha laite.
24.06.2026 - 18:34:01 <anon> Heh. Joo, varmaan jos ruokavalio koostuu pakasteranskalaisista.