Rating: 2.5 | Rated! (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
23.06.2026 - 17:58:26 <anon> Voisit vetää mielenosotukseks ittes jojoon vitun työtön homo
23.06.2026 - 17:59:34 <anon> jaaaa semmonen pelle sitten tällä kertaa...
23.06.2026 - 18:03:06 <anon> Siinä meni rahat hukkaan. Seuraavalla kerralla parempi tuuri.
23.06.2026 - 18:06:26 <anon> Oikein, pelikoneet on scammi. Pelatkaa pokeria ennemmi
23.06.2026 - 18:06:32 <anon> anarkiaa tarvitaan rikkomaan illuusiota
23.06.2026 - 18:14:17 <anon> Tälläiset paskasäkit vois olla vaikka hullujen huoneella loppelämänsä
23.06.2026 - 18:26:29 <anon> Ossi Ketola ihan kujalla.
23.06.2026 - 18:32:03 <anon> Oikein. Kaikki pelikoneet ja nettikasinot pitäisi kieltää
23.06.2026 - 18:39:45 <anon> Käsitinkö oikein? Tää tyyppi on hävinnyt rahansa pelikoneeseen ja jokeroitunut siitä, koska mikäänhän ei ole oma vika eihän?
23.06.2026 - 18:42:02 <anon> 23.06.2026 18:06:32 <anon> anarkiaa tarvitaan rikkomaan illuusiota << Anarkiaa tarvitaan pitämään yllä kuria ja järjestystä.
23.06.2026 - 18:52:58 <anon> voi ressukkaa.. :(
23.06.2026 - 18:55:35 <anon> tl;dw turpa kii
23.06.2026 - 19:16:49 <anon> Eli tämä sankari kun ei ole voittanu pelikoneesta niin päättää pistää paskaksi kaikki?
23.06.2026 - 19:30:31 <anon> Ei noi kiinniottajat mitään poliiseja ollut
23.06.2026 - 19:39:23 <anon> Ei se rukoilu koskaan auta
23.06.2026 - 19:51:52 <anon> ei oo oma vika koska yhteiskunta ei puuttunut ongelmaan, eikä kukaan tukenut, eikä mistään tuu mitään ja oli ainoa vaihtoehto. koska omaa vastuuta tekemisistä ei ole. onneks toi vitun peelo kuvasi kaiken.
23.06.2026 - 19:56:37 <anon> Siis tää olis ihan uskottava ja kunnioitettava mielenosoitus jos tää tyyppi ei olis ite hakannu rahojaan noihin
23.06.2026 - 20:04:59 <anon> luonnollista ja oikein
23.06.2026 - 20:12:47 <anon> Wasn't a big surprise when i unmute...
23.06.2026 - 20:18:51 <anon> hihi hihi hii