Rating: 1 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
23.06.2026 - 17:58:26 <anon> Voisit vetää mielenosotukseks ittes jojoon vitun työtön homo
23.06.2026 - 17:59:34 <anon> jaaaa semmonen pelle sitten tällä kertaa...
23.06.2026 - 18:03:06 <anon> Siinä meni rahat hukkaan. Seuraavalla kerralla parempi tuuri.
23.06.2026 - 18:06:26 <anon> Oikein, pelikoneet on scammi. Pelatkaa pokeria ennemmi
23.06.2026 - 18:06:32 <anon> anarkiaa tarvitaan rikkomaan illuusiota
23.06.2026 - 18:14:17 <anon> Tälläiset paskasäkit vois olla vaikka hullujen huoneella loppelämänsä
23.06.2026 - 18:26:29 <anon> Ossi Ketola ihan kujalla.
23.06.2026 - 18:32:03 <anon> Oikein. Kaikki pelikoneet ja nettikasinot pitäisi kieltää
23.06.2026 - 18:39:45 <anon> Käsitinkö oikein? Tää tyyppi on hävinnyt rahansa pelikoneeseen ja jokeroitunut siitä, koska mikäänhän ei ole oma vika eihän?
23.06.2026 - 18:42:02 <anon> 23.06.2026 18:06:32 <anon> anarkiaa tarvitaan rikkomaan illuusiota << Anarkiaa tarvitaan pitämään yllä kuria ja järjestystä.
23.06.2026 - 18:52:58 <anon> voi ressukkaa.. :(
23.06.2026 - 18:55:35 <anon> tl;dw turpa kii
23.06.2026 - 19:16:49 <anon> Eli tämä sankari kun ei ole voittanu pelikoneesta niin päättää pistää paskaksi kaikki?