22.06.2026 - 16:37:17 <anon> erkki eka esimerkki
22.06.2026 - 16:43:30 <anon> Vauhtiraidasta tulee mieleen mutkabussi.
22.06.2026 - 16:45:51 <anon> Aika sexyjä
22.06.2026 - 17:05:46 <anon> Sosialismi johtaa leipäjonoihin.
22.06.2026 - 17:20:01 <anon> Gáspár "SEEPRA" Győző
22.06.2026 - 17:28:23 <anon> Leopardi on aika hotti!
22.06.2026 - 17:44:26 <anon> voittaa neekerin kadunkulmassa
22.06.2026 - 17:46:02 <anon> Tilasin leopardit mutta missään ei kerrottu ettei saa asentaa jos jakkarassa on turvatyynyt. Kusetusta saatana!
22.06.2026 - 18:09:22 <anon> nykyrahassa nuo ovat 2030e
22.06.2026 - 18:44:54 <anon> Minullakin on kuskinpenkissä vauhtiraita. Ei tarvinnut edes ostaa lisäsuojusta vaan raita on tehty itse alkuperäiseen verhoiluun
22.06.2026 - 19:05:59 <anon> Leopardi tai tricolplyysi
22.06.2026 - 19:15:05 <anon> my summer caaaaar
22.06.2026 - 19:41:23 <anon> Take me back :'(
22.06.2026 - 20:27:53 <anon> Minä sinulle vauhtiraidat näytän
22.06.2026 - 22:28:27 <anon> seepra oli aikoinaan ysärillä
22.06.2026 - 23:08:19 <anon> Too Finnish didn't read.
22.06.2026 - 23:22:01 <anon> Voi vittu tää kuva on mun kuponkiuutisten lehdestä. Onko Mikko postannu täne nettiin perkele?
22.06.2026 - 23:22:05 <anon> Voi vittu tää kuva on mun kuponkiuutisten lehdestä. Onko Mikko postannu täne nettiin perkele?
22.06.2026 - 23:22:05 <anon> Voi vittu tää kuva on mun kuponkiuutisten lehdestä. Onko Mikko postannu täne nettiin perkele?
22.06.2026 - 23:22:16 <anon> Voi vittu tää kuva on mun kuponkiuutisten lehdestä. Voi pojat kuka teistä laitto kuva nettiin
