Rating: 2.29 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
13.05.2026 - 19:54:20 <anon> Reijolla lentää sperma keravalla
13.05.2026 - 20:20:51 <anon> äänillä kertoisi varmaan vähän enemmän
13.05.2026 - 20:25:53 <anon> miten kukaan voi osua noin vitun kovaa seinään?
13.05.2026 - 20:29:24 <anon> Ei kiinnosta kuunnella mitä tällä on sanottavaa mutta voisin panna persereikään ja laskea siemenet suolenmutkaan
13.05.2026 - 20:48:41 <anon> No mäkkiin pääsee onneks
13.05.2026 - 21:01:04 <anon> Siivoojia tarvitaan aina.
13.05.2026 - 21:13:41 <anon> Höpönassu.
13.05.2026 - 21:22:45 <anon> Onpa yllätys että vassarit on täällä huorittelemassa.
13.05.2026 - 21:24:19 <anon> Bepanten voide auttaa tarvitessa
13.05.2026 - 21:29:16 <anon> menis hoitoon eikä kouluun
13.05.2026 - 21:30:07 <anon> Mitä merkitystä jollain ensikertalaisuudella? Ehkä jos muuten ei avut riitä ja on pakko jostain säälipisteitä repiä.
13.05.2026 - 21:30:33 <anon> niinpä
13.05.2026 - 22:10:13 <anon> Oliks tää se Lidl Snakes?
13.05.2026 - 22:43:48 <anon> Ei muuta ku jatka elämääs niin että pistät kaiken energian siihen, että VITTU SUORITAT JA SUORITAT KUN EIHÄN ELÄMÄSSÄ MUUTEN OO JÄRKEÄ. Tai sit tapa ittes. Tai sit oo normaali ja jatka eteenpäin, fucking cunt
13.05.2026 - 23:15:56 <anon> Tavallaan ymmärrän koska hain musiikkilukioon enkä päässyt kun en osannut laulaa ja soittaa tarpeeksi hyvin. Toisaalta otin vastaan seuraavan valinnan enkä jäänyt itkemään, snobit voivat pitää musalukionsa
13.05.2026 - 23:42:33 <anon> Ne on niitä hommia juu
13.05.2026 - 23:47:12 <anon> No ehkä hän on sitten vaan liian paska sinne kouluun. Keksi jotain oikeita ongelmia ja lopeta vinkuminen hemmetin etuoikeutettu paskasäkki.
14.05.2026 - 00:24:22 <anon> MENE TÖIHIN
14.05.2026 - 03:39:13 <anon> pelle
14.05.2026 - 06:51:37 <anon> Aikanaan ite pääsin neljänteen paikkaan johon oli pakko hakea. Koulut kuitenkin, nyt ollu duunissa reilut 24 vuotta ihan toisella alalla minne kouluttauduin. Mukavaahan tää on ollu.
14.05.2026 - 08:04:21 <anon> AMKiin nykyisin melkein yhtä vaikea päästä sisään kuin oikeaan korkeakouluun
14.05.2026 - 08:05:41 <anon> Mitä jos vaikka menis opiskelis johonkin rahakkaaseen ammattiin. Menis TÖIHIN, sitten säästäisi ne palkkarahat ja niillä lähtis opiskelemaan haluamaansa alaa ihan yksityiseen kouluun ulkomaille?
14.05.2026 - 10:06:10 <anon> Onneksi pääsi heti ekalla aikanaan omaan pellekouluun.
14.05.2026 - 10:14:30 <anon> Huora märisee vaikka pillulla rikastuu milloin vaan.
14.05.2026 - 11:15:38 <anon> Mene töihin!
14.05.2026 - 11:21:48 <anon> tsuraninaama
14.05.2026 - 13:02:48 <anon> Vaikka kaikkensa yrittää voi silti olla paljon paskempi kun ne muut
14.05.2026 - 20:48:56 <anon> Huh Lidl Sneiks...
14.05.2026 - 22:45:50 <anon> Tervetuloa punavihreään kuplaan. Tältä se näyttää.
15.05.2026 - 03:19:32 <anon> 13.05.2026 20:20:51 <anon> äänillä kertoisi varmaan vähän enemmän < On niin hankalaa painaa tuota kaiuttimen kuvaa jonka päällä kenoviiva, tadaa kenoviiva häviää ja ääni kuuluu. Näin on apinassa ollu sen kolkytvuotta.
15.05.2026 - 15:15:41 <anon> >n niin hankalaa painaa tuota kaiuttimen kuvaa jonka päällä kenoviiva, tadaa kenoviiva häviää ja ääni kuuluu. Näin on apinassa ollu sen kolkytvuotta. <Mahtava ApinanYliJulli entä jos ei toimi noin?
15.05.2026 - 19:16:21 <anon> emilia harkonnen
15.05.2026 - 21:07:42 <anon> ^^avaa uudessa akkunassa.
16.05.2026 - 20:33:35 <anon> Nussisin
18.05.2026 - 14:37:12 <anon> perseesi niin sheiks...
21.05.2026 - 19:36:29 <anon> Aika sama mihin hakee tai menee, yliikänen jo ylempään keskiluokkaan lol
27.05.2026 - 03:35:09 <anon> tuet pois, mee töihin luuseri