13.05.2026 - 17:06:48 <anon> kemiönsaaren opettajattaren tissisnäppikuva
13.05.2026 - 17:08:19 <anon> Asiakkaidemme pyynnöstä vähensimme renkaita jotta ajonautinto olisi parempi!
13.05.2026 - 17:13:48 <anon> Huutista kaikille tolloille jotka meni ja otti koronarokotteen, niille vielä enemmän jotka möykkäsivät asiasta muille kaiken päivää
13.05.2026 - 17:56:23 <anon> Olisko tämä joku saksalainen veronkiertoauto?
13.05.2026 - 18:00:50 <anon> You see these a lot in Germany, it's some sort of trick (there is one central rear wheel) to avoid regulation.
13.05.2026 - 19:46:25 <anon> saksalaisten versio epa traktorista. vieläkö joillekin tää on uusi juttu
14.05.2026 - 15:32:32 <anon> "huutista kaikille rokotevastaisille jotka saa jäykkäkouristuksen" huutista vaan, jäykkäkouristus otettu, koronapiikki lampaille jäi ottamatta koska ei tutkittu millään lailla
14.05.2026 - 17:57:17 <anon> In Germany you are allowed to drive these with 16, they have limited power and can go up to around 90 km/h
15.05.2026 - 00:45:50 <anon> Menkää kattomaan Pauli Matalamäkeä kun ette tiedä. Se sivistää kansan.
15.05.2026 - 19:52:33 <anon> 2x40cm of driveshaft saved in production.










