13.05.2026 - 01:27:53 <anon> Murica
13.05.2026 - 01:39:25 <anon> Naurettavia nämä "voimanäytökset"...
13.05.2026 - 01:53:51 <anon> Niggers always crash
13.05.2026 - 02:09:48 <anon> Onpa käytännöllistä. Näin onkin helppo poistaa pelistä 20 kiinan sotilasta yhdellä laukauksella ladan renkaaseen
13.05.2026 - 02:11:38 <anon> sirkukseen heti kun ruvetaan oikeaati sotimaan
13.05.2026 - 03:16:04 <anon> AI paskaa
13.05.2026 - 03:40:44 <anon> Kyllähän se oli ihan oikea Intialainen näytös. Ajatelkaa sitä junan vessaa, jos intialainen pääsee sinne sisään...
13.05.2026 - 05:33:01 <anon> Fake as fuck, gay as unicorn sex
13.05.2026 - 05:52:33 <anon> Edes Hilux ei jaksanut katsella pajeettien paskaa
13.05.2026 - 06:57:25 <anon> very unimpressive
13.05.2026 - 07:15:11 <anon> Blurry shadows, shit quality, unnatural timings of events, I'd put money on pointless AI slop.
13.05.2026 - 07:19:13 <anon> ai slop for goys
13.05.2026 - 07:21:40 <anon> Hyvin hitsit kestää, hitsin hitsi.
13.05.2026 - 07:36:41 <anon> Welds well, welds weld
13.05.2026 - 08:03:56 <anon> Ei tunnu missään
13.05.2026 - 08:19:45 <anon> Neekerit siinä kokeili pikku kikkaa
13.05.2026 - 08:30:40 <anon> Clear AI :D And sloppy one at that
13.05.2026 - 08:57:27 <anon> The fact that many people believe this is real tells a lot about the Indian army.
13.05.2026 - 09:01:53 <anon> Näin siin käy, ku hitsataan kankirautaa. Mut AI paskaa silti.
13.05.2026 - 09:52:11 <anon> russia
13.05.2026 - 10:00:31 <anon> persuun uppoaa propaganda
13.05.2026 - 10:13:01 <anon> ja vassareihin ei vai?
13.05.2026 - 10:26:14 <anon> yritettiin pientä kikkaa
13.05.2026 - 11:11:13 <anon> Meno ihan mogadishu
13.05.2026 - 14:17:21 <anon> Real life Warhammer minis, but made in India quality.
13.05.2026 - 14:36:18 <anon> veikkaan, että sattui aivan perkeleesti
13.05.2026 - 14:58:52 <anon> Paraneeko noi että pääsevät osallistumaan lihahyökkäykseen
13.05.2026 - 15:44:35 <anon> the guy casually bending the metal with his head is stronk
13.05.2026 - 16:57:05 <anon> ai ai
13.05.2026 - 16:59:10 <anon> Persuun ja oikeistopopulistiin noin yleensäkin menee kusetukset huomattavasti helpommin läpi. Sekin tosiasia suututtaa, mutta miksipä ei, koska heillä on vain tunteita käytössään.
14.05.2026 - 14:26:29 <anon> MITÄ VITTUA :D:D
