12.05.2026 - 14:52:48 <anon> Liitto 2.5%
12.05.2026 - 15:00:15 <anon> Eli kukaan ei saa töitä?
12.05.2026 - 15:05:02 <anon> ^ Saa töitä, suhteella.
12.05.2026 - 15:21:20 <anon> Miks ette vaan eurojackpottaa? Todennäköisyys voittaa pääpotti on 50% joko voitat tai et voita.
12.05.2026 - 15:21:58 <anon> Miks ette vaan eurojackpottaa? Todennäköisyys voittaa pääpotti on 50% joko voitat tai et voita.
12.05.2026 - 15:21:58 <anon> Miks ette vaan eurojackpottaa? Todennäköisyys voittaa pääpotti on 50% joko voitat tai et voita.
12.05.2026 - 15:22:12 <anon> .
12.05.2026 - 15:23:53 <anon> Kyllä niitä töitä saa jos on haluttava työmarkkinoilla. Eli on taitoja ja tietoja joita arvostetaan.
12.05.2026 - 15:31:25 <anon> https://old.reddit.com/r/Suomi/comments/1tac222/kauppatieteiden_kandidaatin_oman_alan_ty%C3%B6nhaku/
12.05.2026 - 15:55:07 <anon> mee töihin vittu.
12.05.2026 - 16:04:33 <anon> kemiönsaaren opettajattaren tissisnäppikuva
12.05.2026 - 16:17:41 <anon> Mä meen töihin sitten, kun kaikki neekerit on työllistyny. Työvoimaks ne tänne otettiin.
12.05.2026 - 16:20:24 <anon> 12.05.2026 15:30:10 tämän hakemustehtailun piti loppua, niin lupasi hallitus, saatana kiristivät ehtoja. tämä hallitus mahdollisti sen, että ilmoitetaan olemattomia avoimia työpaikkoja ja tai samaa työpaikkaa useampaan kertaan jolloin luotiin vääristynyt kuva avoimien työpaikkojen määrästä. kukas sillä rikastui? no vuokratyövoimafirman omistaja/osakas. näitä pitäisi tutkia.
12.05.2026 - 16:25:24 <anon> lamassa töitä saa vain suhteilla, muutoin palkataan osaavimmat
12.05.2026 - 16:39:56 <anon> let's demolish it
12.05.2026 - 16:40:44 <anon> Neekerit (työvoimapulan paikkaajat) hoitaa duunit, et me saadaan huilata välillä.
12.05.2026 - 16:56:39 <anon> faija eläköityy parin viikon päästä, ketään ei palkata tilalle, ja lähes kaikki hänen työkaverinsa ovat insinööriksi kouluttautuneita jotka tekevät ammatikoulutason vaativia hommia päin helvettiä kun ei siellä insinöörikoulussa käden taitoja opeteltu, ja amikset ovat vähemmän haluttuja kyseiseen työhön koska "amk on parempi"
12.05.2026 - 17:34:54 <anon> Ei hätää, Orpo säätää vielä viimesiks hommikseen, että pitää hakea 800 tehtävää kuukaudessa niin kyllä työllisyys lähtee tästä nousuun ja loppuu se työttömien loikoilu.
12.05.2026 - 17:36:32 <anon> Maybe it's you?
12.05.2026 - 21:49:01 <anon> höpsistä. ei siinä nälkään kuole. tekee vaan rikoksia ja jos nälkä yllättää, niin menee vankilaan syömään
13.05.2026 - 23:21:14 <anon> fluffer
13.05.2026 - 23:22:01 <anon> fluffer
13.05.2026 - 23:22:02 <anon> fluffer
13.05.2026 - 23:22:02 <anon> fluffer
13.05.2026 - 23:22:02 <anon> fluffer
13.05.2026 - 23:22:02 <anon> fluffer
14.05.2026 - 05:51:05 <anon> Lol. Suomessa ei KENENKÄÄN TARVI kuolla nälkään, saati tehä rikoxia tms., sillä sosiaaliturva on riittävän kattava! T: asiakas Mutta töihin on hemmetin vaikea päästä!










