11.05.2026 - 11:38:47 <anon> Sakset heilumaan
11.05.2026 - 11:56:55 <anon> purralle sakset keuhkoon
11.05.2026 - 11:58:12 <anon> https://apina.biz/167682?
11.05.2026 - 12:01:50 <anon> Niin, eihän se pedarisetäkään lapsiin koske, jos se tarhaan töihin pääsee.
11.05.2026 - 12:02:03 <anon> Niin, eihän se pedarisetäkään lapsiin koske, jos se tarhaan töihin pääsee.
11.05.2026 - 12:04:43 <anon> HYVÄÄ KANSAINVÄLISTÄ APINAPÄIVÄÄ!!!
11.05.2026 - 12:06:47 <anon> Yhtä luotettava kuin kaikki venäläiset ja venäjän masinoimat poliitikot
11.05.2026 - 12:14:32 <anon> Joku olisi voinut Purralle kertoa ennen valtionvarainministeriksi nimetystä mitä ovat velka ja budjetti.
11.05.2026 - 12:19:13 <anon> Suomen paras toivo tällä hetkellä, mutta ettehän te hölmölän asukit sitä tajua.
11.05.2026 - 12:22:25 <anon> sietäs säästää. rotat vittuun suomesta
11.05.2026 - 12:25:01 <anon> Johan se lupasi tuota samaa aiemminkin. Luotettavuus 0 %.
11.05.2026 - 12:30:35 <anon> Vittuako alkaa jo vaalikiima iskemään, tuosta tulee samanlainen poliittinen ruumis kuin soinista.
11.05.2026 - 12:36:19 <anon> Matuilta ekat 5v ja ylpeästi omaehtoiset työttömät ulos sosiaaliturvan piiristä
11.05.2026 - 12:53:10 <anon> Öyh! Öyh! Öyh! Persut, öyh öyh! T. Mielenvikainen vasentaja
11.05.2026 - 13:39:28 <anon> Nyt säästetään! Suvaitkaa se!
11.05.2026 - 14:02:04 <anon> Suomi suomalaisille
11.05.2026 - 14:02:44 <anon> Suomi somalialaisille
11.05.2026 - 14:37:01 <anon> Harmi
11.05.2026 - 15:08:25 <anon> nimenomaan pitäisi säästää sosiaaliturvasta
11.05.2026 - 15:19:22 <anon> Purra ei lupaa että lupaukset pitää, eikä myöskään kanna mitään vastuuta mistään lupauksista.
11.05.2026 - 15:29:46 <anon> pelle
11.05.2026 - 16:22:15 <anon> ja jos leikataan niin se on sitten viimeinen kerta
11.05.2026 - 16:23:41 <anon> suomalaiset vittuun suomesta t: somali
11.05.2026 - 16:54:00 <anon> Eikös ne tehneet näin myös ennen viime eduskuntavaaleja?
11.05.2026 - 17:05:38 <anon> Vaalit tulossa.
11.05.2026 - 17:31:48 <anon> Ryssäpersut tekee näköjään vaalikammpistaan.
11.05.2026 - 17:58:12 <anon> monenmoisesta musiikista tykkään, mutta kauneinta on vasenmiston ulina
11.05.2026 - 18:25:22 <anon> hallelujaa
11.05.2026 - 20:38:20 <anon> Purra ja PS ei, mutta Kokoomus ja RKP kyllä. ::DD:D:D
11.05.2026 - 20:43:33 <anon> Uskopuhetta mutta paskon!
11.05.2026 - 23:24:32 <anon> se lupas viimeks saman!
12.05.2026 - 08:16:31 <anon> Vaalit lähenee niin paskan puhuminen lisääntyy
12.05.2026 - 17:35:31 <anon> Uskokaa lapset suurta johtajaanne
12.05.2026 - 21:35:38 <anon> Yks lysti kun Persut ei pääse koskaan päättävään asemaan ja kokoomus sekä muut liberaali vassarit kyllä leikkaa.
13.05.2026 - 05:56:29 <anon> Purrahan tuo haluais
13.05.2026 - 13:16:59 <anon> Rotat vittuun Suomesta










