07.05.2026 - 22:39:12 <anon> Vittu RIP sille, kuka tämän hullun panee paksuksi. Perustaa perhe, jooo.
07.05.2026 - 22:39:56 <anon> finland are worse than women
07.05.2026 - 22:41:37 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:00 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:00 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:00 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:00 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:00 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:01 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:02 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:02 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:02 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:02 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:02 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:02 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:02 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:02 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:02 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:03 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:03 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:03 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:03 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:03 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:04 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:04 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:04 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:04 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:04 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:04 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:04 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:05 <anon> Miss Korso
07.05.2026 - 22:42:11 <anon> aika rauhallinen oli tällä kertaa.
07.05.2026 - 22:42:51 <anon> Se on hyvä miten tällä ämmällä aina menee kaikki pieleen, mut mikään ei koskaan oo oma vika vaan aina jonkun muun vika.
07.05.2026 - 22:50:55 <anon> suomen pimein akka. pimeempi ku ykskää jota korson kostaja on painanu
07.05.2026 - 22:55:50 <anon> panisin, mut käyttäisin kolmea kumia päällekäin
07.05.2026 - 23:01:01 <anon> Mitenkäs se olikaan Raamatussa, että ilmestyskirjan peto syntyy rienaavan porton lanteiden hedelmänä.
07.05.2026 - 23:02:23 <anon> mitä vittua ostaa purkukuntoisen talon sitten :D:D:D:D:D
07.05.2026 - 23:07:27 <anon> Eiks tää oo tää kondomipanoakka. Flipmode active!
07.05.2026 - 23:10:40 <anon> Voisko tää vitun ämmä olla hiljaa ja lopettaa syyttämästä muita omista vihreistään
07.05.2026 - 23:14:50 <anon> klonkku
07.05.2026 - 23:15:23 <anon> https://www.youtube.com/watch?v=Iz8CSa9xj8
07.05.2026 - 23:17:55 <anon> Nyt on npc
07.05.2026 - 23:27:25 <anon> Olisit ottanut asioista selvää, että mitä tarkoittaa purkukuntoinen talo. Saat ihan ittees syyttää.
07.05.2026 - 23:39:20 <anon> En ymmärrä "nimellisyyden tähden" viittausta. Miksi oriveteläistalon asuinkelvottomaksi tulkitseminen on "nimellisyyttä"?
08.05.2026 - 00:06:59 <anon> on oikein että suomalaisia naisia hakataan ja raiskataan
08.05.2026 - 00:07:27 <anon> Onkohan tol muijalla kaikki hyvin?
08.05.2026 - 00:25:57 <anon> vaikka vihaan natseja, niin tuli hyvä mieli siitä videosta, jossa pieksivät sen muijan
08.05.2026 - 00:34:48 <anon> Mikäs siinä jos myöntää olevansa täysi ihmisperse, jolle naisten hakkaaminen on OK. Varmasti kehtaat sanoa noin omalla nimellä ja naamalla?
08.05.2026 - 00:40:03 <anon> PAKKO STERILISAATIO on just tälläsiä SDP:N/KOKOOMUKSEN (UNIPARTY) äänestäjiä varten.
08.05.2026 - 01:06:12 <anon> miks toi ei vaan tapa itseään
08.05.2026 - 04:57:40 <anon> Onko tämä muka vielä elossa? luulin kupsahtaneen.
08.05.2026 - 05:25:27 <anon> Sööttiä kun eukko on kiukkunen
08.05.2026 - 06:21:51 <anon> mee töihi.
08.05.2026 - 06:23:53 <anon> Dream continues.
08.05.2026 - 06:36:29 <anon> Vasemmistolaiset on ongelmatjätettä.
08.05.2026 - 06:51:00 <anon> Töistä saa rahaa, ei tarvii itkeä tukien perään ja elää kuin loinen
08.05.2026 - 07:02:24 <anon> menis vaan töihin ni ei tarvis murehtia kelatuista?
08.05.2026 - 07:04:41 <anon> Ei mulla muuta mut.... ehkä siin parin vuoden taistelun aikana ois voinu kuvitella et saa ees jotain töitä ni ei tarttis vinkiua :D
08.05.2026 - 08:05:51 <anon> Helppoa ei ole. T: Oriveden Yoda
08.05.2026 - 08:22:53 <anon> Näin tämän kahelin Turun Kupittaan Citymarketissa viikko sitten
08.05.2026 - 08:33:46 <anon> the absolutely average finnish woman
08.05.2026 - 08:37:04 <anon> Aneemisen 15 vuotiaan pojan näköinen nainen. Ei kiitos.
08.05.2026 - 08:53:14 <anon> Ei ole helppoa. Elää tukien varassa, vatmaan (mielen)terveydellisistä syistä. Samoista syistä tekee kyseenalaisia valintoja, kuten ilmeisesti ostaa purkukuntoisen talon ja pitää nimellisyytenä tuota mainkntaa, joka vapauttaa myyjät vastuista. Eiköhän myyjät ole ihan itseään turvatakseen ole sen sinne laittaneet. Ei pelkkää ilkeyttään.
08.05.2026 - 09:07:46 <anon> Se on myyty purku kuntoisena hyvään hintaan varmaan ihan hyvä talo, mutta tällainen saattaa tulla yllätyksenä, eikä todellakaan ole myyjän vika, eikä varmasti ollut edes tietoinen että siitä aiheutuu tällaista haittaa tulevaisuudessa jollekulle.
08.05.2026 - 09:07:59 <anon> Eks tän sukunimi ollu Schrödinger?
08.05.2026 - 09:25:55 <anon> Mitenköhän se pillunmyynti sujuu?
08.05.2026 - 09:50:22 <anon> Siinä on kyllä surullinen hahmo kerta kaikkiaan.
08.05.2026 - 10:18:37 <anon> Olipas aikamoist terveiset pimeydest
08.05.2026 - 11:04:06 <anon> Menis vittu töihin!
08.05.2026 - 11:04:23 <anon> Ai pitäs valtion maksaa hänen perheen perustamiset? RRRROTTALOGGIIKKA!
08.05.2026 - 11:05:14 <anon> eikö tää kuollutkaan?
08.05.2026 - 11:16:11 <anon> no mitä niiden pitää selvittää. en suostu ääntää kuuntelemaan
08.05.2026 - 11:24:39 <anon> 08.05.2026 01:33:33 <anon> < höpsistä. sukupuoli–identiteetin vastaamattomuus oletettuun sukupuoleen nähden on ihan normaalia silloin kun kyseessä on identiteetti, joka on sosiaalinen rakenne. niin kauan kuin kuvitellaan käytösmallien olevan ehdottomia tietylle ulkonäkötyypille, tullaan törmäämään henkilöihin, jotka eivät näitä ehdottomuuksia toteuta.
08.05.2026 - 11:26:42 <anon> siitä, mitä käytösmalleja mahdollisesti aiheutuu noista ulkonäkökeskeisistä seikoista en taas osaa varmaksi sanoa, kun en ole asiaa sen kummemmin tutkinut, eikä se kiinnostakaan
08.05.2026 - 11:32:10 <anon> Sukupuolia on kaksi (2) ja ihan turha mussuttaa mitään muuta.
08.05.2026 - 11:39:01 <anon> ItäHelsingin mahtimuna kuittaa. Muna seisoo hyvin ja panohommat luistaa.
08.05.2026 - 11:42:20 <anon> Vittu, saako omistusasuntoonkin jotain tukea, vittu.
08.05.2026 - 11:55:35 <anon> DJ Qualls vauhdissa taas
08.05.2026 - 11:59:17 <anon> Onko tän muijan ratkaisu joka ongelmaan ruveta kiljumaan? Muistan että oon nähny näitä purkautumisia ennenkin. Noh, lämpöä elämään ja päivien kukkeutta, kyllä se siitä.
08.05.2026 - 12:19:04 <anon> lovely female, lovely voice...
08.05.2026 - 12:23:06 <anon> Ihana, kun raivoaa.
08.05.2026 - 12:52:25 <anon> hih
08.05.2026 - 12:59:55 <anon> tykkään miten kuolleet tuon silmät on
08.05.2026 - 13:12:17 <anon> Jos talo myydään purkukuntoisena, niin sehän tarkoittaa ettei se ole asumiskelpoinen vaan purettavaksi sopiva. Kattokaa mitä ostatte ja muistakaa syödä lääkkeenne
08.05.2026 - 16:02:18 <anon> No ei
08.05.2026 - 16:08:45 <anon> kuka tänä vajakki oikein on?
08.05.2026 - 16:37:08 <anon> töihin rotta! t: Anssi
08.05.2026 - 16:44:26 <anon> Voisiko joku linkkaa tänne tuon vihervassarin tilin, niin saisin katsella enemmän noita sekopäisiä videoita?
08.05.2026 - 18:17:27 <anon> Kiinnostaisi kyl miltä vitun tililtä tällästä kontsaa saa lisää :D
08.05.2026 - 21:05:48 <anon> Täällä apinassa on monta pätkää tosta ämmästä, se joku löytää, ni vois linkkaa tännepäin:)
09.05.2026 - 00:35:47 <anon> onks tää se hyvinkään moona joka panee kaikkia räkä pirkkiksiä?
09.05.2026 - 11:25:53 <anon> tältä näyttää mielenterveysongelmat vuonna 2026
09.05.2026 - 12:38:49 <anon> https://www.pinterest.com/kaisavesa1/crochet/
09.05.2026 - 13:30:09 <anon> Tissikuvia tänne halutaan!
10.05.2026 - 07:31:48 <anon> Kuka tämä hullu olikaan?
10.05.2026 - 07:32:09 <anon> Kuka tämä hullu olikaan?
10.05.2026 - 07:32:09 <anon> Kuka tämä hullu olikaan?
10.05.2026 - 18:53:01 <anon> Vieläkö tämä vatipää raivoaa intterin netissä?
10.05.2026 - 22:39:40 <anon> Saako omistusasuntoon asumistukia? Menisi töihin eikä huutaisi somessa, silloin ei tarvitsisi kiljua somessa veronmaksajien rahoja. Typerä akka.
11.05.2026 - 08:32:25 <anon> Löyty yks: https://apina.biz/201433
11.05.2026 - 18:11:38 <anon> Löyty lisää: https://apina.biz/200886
15.05.2026 - 01:09:19 <anon> Kela anna OKT. Kela: OK
06.06.2026 - 21:12:21 <anon> https://apina.biz/200886
07.06.2026 - 03:17:02 <anon> https://apina.biz/201433
